Lillebror!

Igår var en fin dag, vi var ute och busade med Wilhelm på studsmattan när lillebror kommer ut, han väntar på en kompis som ska hämta honom. Jag fick en idé sådär bara, så jag sprang in o hämtade kameran. Han ser ut som någon vampyrisk varelse med sina röd-gula linser. Skulle vilja kunna manipulera bilder, men det kanske jag lär mej så småningom. Tog lite bilder i skymningen också, de är helt oredigerade och jag gillar de bilderna för de känns lite "kusliga" men ändå gemytliga på något sätt.
Lillebror:


Oredigerat:




Sen fick Wilhelm vara med på bild också, han är ju sååå fotogenique!

Kommentarer
Postat av: starsprinkle

Oh jäklar vilken otroligt fin bror du har.

mums

2009-04-08 @ 07:31:45
URL: http://www.metrobloggen.se/starsprinkle
Postat av: Miyoko

Din bror är het! :D

2009-04-22 @ 01:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0