Memo! + perfekta röda HÅLLBARA läppar!

Detta inlägg kanske är sjukt ointressant, men jag tänkte göra som en ögonskuggsmemo av Pamela's paletter som vi fick låna med oss till kryssningen och som jag inte lämnat igen ännu. Jag vill veta hur skuggorna ser ut på huden för att veta vilka jag vill köpa vid senare tillfälle!




Rouger:


Detta är nog inte ens hälften av alla "pressade-puder-produkter" som vi har på skolan, märket som inte finns att köpa ännu - EMITE Make Up. Eller jo, man kan köpa det om man går till skolan eller köper via skolans hemsida. De har en hel serie med allt man kan tänka sej i sminkväg. Kika in på www.mariart.se o se vad som finns. Det jag gillar MINDRE med EMITE är att de inte tar fram nog många matta skuggor. Jag tror nästan ALLA ögonskuggor har skimmer eller glitter i sej, vilket inte är någon svår formula att framställa. Det som är svårt är den matta biten! Rougerna gillar jag för övrigt, de finns i lite olika formulas och de går på lätt på huden! Ja, det är lite hit o dit med EMITE måste jag säga, har inte bestämt mej vad jag tycker om vissa produkter, och vissa produkter ratar jag! Men så är det väl med allt! Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR EMITE's lipgloss, det luktar tandkräm och håller skitlänge, även om glansen försvinner efter flera timmar (ja, flera timmar) så känns läpparna återfuktade och som om man skulle smort läpparna nyss!

En perfekt läppkombination jag fann för någon månad sen!

MAC Ruby Woo lipstick + EMITE aloe clear lipgloss!

Nypåstruket:


Efter 9 timmar inklusive dryck, kycklingsallad samt klet med barnhänder, UTAN NÅGON SOM HELST PÅBÄTTRING!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0