Julen 2009!

Usch vad jul var jobbigt iår. Ingen skillnad mot föregående år, förutom att jag var så SJUKLIGT TRÖTT! Wilhelm var minst lika trött som jag, så det blev en lång dag. Men mycket fina klappar till lillen och generösa almosor i form av pengar från de kära nära! Syster och jag har svårt för detta med seriös posing, självdistans som vi ju har, så det blev lite clown:igt.

Syster Emelie med kyckligben, haha.



Det är tur att vi är söta egentligen, det är nästan olagligt att kunna göra så fula miner som vi kan <3.



Håret är lite förändrat som ni kanske märkt. Blond igen dessutom...jag gillar det!


Ooooooch så får ni året julgran! Suddigt, jag vet, men det gick inte att få granen rättvis med blixt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0