Lek!

Det är lite trist med vinter när inte vintern kommit igång än. När det bara regnar och blåser ute, barn blir som känt vääääldigt rastlösa, och det är svårt att hänga med i svängarna när Den Lille vill hitta på bus, ofta har man itne orken själv och då blir det väldigt påfrestande. Nu ÄNTLIGEN sitter jag o ser ut över ett snövitt Arvika, och imorn efter att jag hämtat Wilhelm på dagis får det nog bli en tur i pulka. Det ser jag framemot, skojigt med snöbus och sött med rosiga barnkinder.

Och HERREJÄVLAR måste jag bara säga, Johan shoppar julklappar åt Wilhelm från både farmor, farfar och sej själv, så här vankas det rejäla klappar till liten man. Smart som jag är så skulle jag koka Wilhelms duplolego (eftersom Johan varit sjuk här hemma), men som jag märkte till min fasa så klarade inte duplot (som är huuuuur stryktåligt som helst och går inte sönder för NÅGOT) av den höga värmen, så det krängde sej och vred sej konstigt och är numer omöjligt att bygga med. FAN! Men detta råder Johan bot på genom att hitta ett stort parti duplo på blocket, bra där. Förhoppningsvis kommer det redan innan veckan är slut.


En liten Wilhelmbildkavalkad. Killen börjar bli långhårig igen, dags för trimning snart. Vi sparar håret i nacken dock, det är så sött när det lockas efter han badat. Knasungen som är mitt allt <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0