30 år!

Idag ska Wilhelms mormor komma hit o passa honom. Jag och Johan sticker till Oslo på 30-årsfest. Det är Veronica, Johans braiga kompis, som fyllt år. Tänkte fråga henne om hon vill att jag "fixar" henne innan festligheterna, vore kul att få göra det.

Tyvärr dras jag med en hemsk ögoninflammation just nu, vaknar och hela ögat är ihopklibbat, man får lite smått panik alltså när man inte kan öppna ögat (som tur är är det bara ena ögat som drabbats). Jag som har gått o funderat på sminkning i över en veckas tid, jävla typiskt att jag ska få en inflammation som gör att jag inte kan sminka mej, jag får sminka det friska ögat helt enkelt, hahahahaah. Snyggt värre!

Mina män är på badhuset just nu. Det har blivit lite av en rutin att Johan tar med sej Wille dit varje fredag eller lördag. Skönt att få vara själv en stund, + att de har kul på badhuset!

Igår provjobbade jag i restaurangen, det hade blivit rätt förväxlat av någon anledning. Chefen jobbade inte, som han sa att han skulle göra. Tjejen som visste att jag skulle komma o jobba hade bytt morgonpasset till kvällspass, så Morgan som jobbade hade ingen aning om att jag skulle komma. Kändes jävligt dumt ärligt talat. Men vi pratade om massor och kom bra överens, hade mycket gemensamt så...det gick bra. Men däremot var det rätt slött på köpcentret i princip hela dagen, snöstorm inger väl ingen människa shoppinglycka. Jag jobbar nästa fredag också, fast då ska jag vara med på stängning.
 
Ja, jag bjuder väl på lite bilder då....idag blir det dock inte rena sminkbilder, utan lite favorit-"sessionsbilder".
Detta är en bild jag tog för ett par månader sen, men som jag nyss gjorde en Också en relativt nyredigerad bild, sessionen hade vi i höstas. En galen stylad jag för ett någon månad sen. Självutlösare är en bra grej.Denna människan är SÅ JÄVLA SNYGG! Hon skulle kunna bli modell lätt alltså, tror jag i alla fall... Hilma!Mera snygghetsbilder på Hilma!En gammal favoritbild...fast det är bara cykeln som är snygg på denna bilden, Wille sitter som en liten säck och jag är bara allmänt



Lilla lillasyster, fotade henne förra sommaren någon gång. Gillade denna!Lillebror och hans ex-tjej, älskar denna bilden. Har t.o.m. gjort förstoring på den och ramat in den. Den syns förresten på den Fotade min kusin Jessica förra sommaren, bara sådär jättespontant. Blev såhär!Också en bild från förra sommaren. Min vän Sara o jag körde lite pinup-tema!Denna snygga tjej fotade jag också förra sommaren (allt hände den sommaren :O) och hon lärde mej massa knep i Photoshop som jag haft massa nytta av. Snygg-Amelie!Amelie!Ah, ni får en sista egobild.


Alla bilder jag laddat upp här är det jag som stylat/sminkat, fotat och retoucherat! Hoppas på att få fota mycket sommaren som kommer! Jag skriver efter helgen hur festen o allt sånt var :). Ciao!

Kommentarer
Postat av: fisktass/milla

Herregud kvinna!

1. du är apsnygg!

2. jag vill ha din cykel!



!! :D

2009-02-07 @ 15:48:01
Postat av: Jeanette

Tack fisktassen :D <3

2009-02-08 @ 21:37:57
Postat av: Lönnis

Hoppbilden gillar jag! Den är cool.

2009-02-09 @ 12:39:57
URL: http://lemmyk.deviantart.com/
Postat av: My

Snygga kort på Amelie!

2010-12-02 @ 18:53:22
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0