Behöver en MAN!

Imorgon på Make Up-utbildningen ska vi sminka "herrmakeup naturell", men alla jag frågat har "bailat" mej. Hoppas på svar från en väns man nu! Hoppas att jag hinner fixa någon till imorgon, annars får jag gå ner till salongen o kika i modellpärmen, känns lite väl desperat men så måste det ju bli.

Dagen har varit bra, vi har varit på 30-årskalas del 1/2 (fortsättning följer nästa lördag då vi ska hem till födelsedagsbarnet på festligheter). Mycket släkt och familj så det var väldigt stimmigt. Wilhelm fick mycket att titta och förundras över, men social som han är behåller han lugnet och sansen genom hela kalaset. Duktig unge!

Så, bjuda på lite mer sminkinspiration kanske? Detta med "face off the day" blir det nog inget med riktigt än, känner mej inte särskilt motiverad att experimentera med smink på mej själv nu när utbildningen börjat, jag är så upptrissad över det just nu att jag inte orkar tänka riktigt så mycket på hur jag själv ser ut. Jag kör neutralt oftast, kanske en snygg röd läpp då och då för att variera. Men jag kommer snart igång igen, ljuset och våren kommer väl förhoppningsvis inom en snar framtid.


Mina ögonbryn ser skumma ut och det var världens sämsta "bryndag", men detta var i alla fall julsminket '08.



Jag fotade Elin en dag i höstas och sminkade även mej själv. Dolls!



Lillasyster skulle ut på partaj så jag testsminkade henne en kväll, hon valde INTE denna sminkning. Dumt! Haha.

Kommentarer
Postat av: evelina

du är verkligen jätteduktig!

2009-02-03 @ 14:34:17
Postat av: Ika

Jävla snyggkärring!

2009-02-04 @ 00:37:04
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0