Ny vagn!

Igår tog jag och Wilhelm en snabbsväng till Karlstad och Skåre för att kika på paraplysulky åt lilleman! Det blev en brunsvart smidig lätt sak för strax under 1000-lappen. Hoppas det var ett bra köp, jag har ingen koll. Men de för under 700:- verkade vara rena dreten! Just nu är inte vagnen särskilt smidig eftersom man får klättra över snövallar lite här o där o halka runt på is, men den funkar perfa inne i affärer och så. Blir smidigt till våren, och mycket lättare för både farmorar och mormorar att ta med liten på prommis, eftersom vår "rejäla" vagn drar som helvete åt vänster, haha.

Jag kikade även in på Make Up Store när vi var i K-D och det finns mycket peeeent alltså. Men ärligt talat, fan vad deras smink luktar illa. Jag köpte en läppenna i ljusbeige/guld (skitsnygg, "sand storm" eller nått sånt hette den, ska visa bild någon dag) och ett läppklet i orange ton, skitfint det också. Men stressad som jag var så testade jag bara läppkletet lite snabbt på handen, för jag visste redan att det var ett sånt klet jag ville ha. När jag kommer till bilen provar jag ivrigt mina nya produkter och känner att kletet verkligen luktar apa, som gammal kärringsmink man hittar hemma hos mormor. USCH! Man orkar knappt med det, jobbigt. Kanske var det faktiskt gammalt, eller så är det standard att MUS ska lukta skit, hahaha.

Dagen smink i alla fall:
Ögon - MAC platinum pigment, EMITE MAKE UP powder blush in PASSION, EMITE MAKE UP highlighter 1.
Kinder - EMITE MAKE UP highlighter 1, EMITE MAKE UP powder blush in PASSION.
Läppar - den där läppennan från MUS, inte säker på namnet! + EMITE MAKE UP Aloe Vera Clear Lipgloss


Där är läppennan jag köpte, med ett rejält stryk klart gloss över!

Idag har vi förresten fikat med kusin A-C och lilla Dantemannen, sen kom Einar och skrämde vettet ur Wilhelm, haha. Stackarn, fast han vande sej och var inte rädd mer sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åk gärna till Skåre utan att säga något, jag bor ju här! :D

2009-03-05 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0