Välkomna till min aningens motvilligt startade blogg!

Jag har varit väldigt anti begreppet "blogg", och jag måste erkänna att jag är det ännu. Men ändå orkar jag inte hålla mej från att starta en nu när jag börjat på min Make Up Artist-utbildning! Jag känner att jag har mycket att dela med mej av och jag läser många skönhetsbloggar själv, så varför inte försöka "keep up" med den andra glada skaran bloggare?! Jag hoppas i alla fall att NÅGON kommer läsa vad jag skriver/visar!

Så länge (tills jag kommit på om jag verkligen är en "bloggerska") så håller jag nog denna bloggadressen för mej själv. Den som hittar den hittar den, men jag väntar med att berätta för er, mina trogna "internet buddies".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0