Förändring!

Stora förändringar har skett med mitt hår under den här veckan! Jag har testat allt möjligt i hårväg (som ni märker) och jag har experimenterat så mycket nu att jag blir lite "hårblind". Jag bara fixar och gör utan att egentligen veta vad jag egentligen vill ha. Jag ändrar mej så ofta att mina vänner inte känner igen mej på stan. Det är lite av charmen med mej, men jag är lite trött på det faktiskt! Och när jag inte ändrar mej på ett tag så undrar folk vad som tagit åt mej, varför händer det inget. Jag var ju vitblond jättelänge. I säkert ett år strävade jag efter den perfekta platina-nyansen, men jag fann den inte, så jag gav upp och färgade håret mörkt, och sedan dess har jag bara trixat konstant! NU är jag på väg back to basic - tillbaka till blond!! Men håret har jag inte kvar, det rök nu i veckan. Det blir en nystart för mej och mitt hår.


Sminket gick i sotad midnattsblå som tonar ut i lila som tonar ut i rosa. I like!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vcker du är. :)

2009-08-25 @ 00:48:43
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0