Make Over!

Sista lektionen innan semestern hölls i förra veckan - tisdag närmare bestämt. Vi har tema "Gala/Cabarét" och jag hade med min kusin Jessica. Stilen var väldigt "over the top" med det var kul att få vara lite kreativ, även om jag inte skapade något helgalet! Jag fick en idé att vi skulle testa att göra afrohår på Jessica, men upptäckte att det tog sjukt lång tid med hennes långa tjocka hår, så jag gjorde lite random slingor bara, och fick sen hjälp av läraren att fixa en tuff uppsättning. Eller hon ryckte mer in självmant och hjälpte till. Blev snyggt tycker jag, även om man kanske inte går ut just såhär på en krog eller liknande i just ARVIKA ;P.

Alltså ÅH, vad jag vill ha bättre utrustning till min kamera! Kanske skulle kika på det i New York, det är ju någon tusing billigare där! Tur att man kan editera i efterhand!

EDIT: Oj så knasig den andra bilden blev. Ökade nog skärpa aaaaningen för mycket, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0