Ur arkivet!

Några FOTD:s ur mitt lilla sminkarkiv? Har ju som sagt uppdaterat riktigt dåligt på sistone, och jag tycker det är trist för er stackare som fortfarande kikar in någon gång typ varannan dag och väntar, men inget nytt kommit upp. Nu är det ju så att jag åker till New York tidigt på onsdags natten, så då kommer jag inte uppdatera på ytterligare någon vecka, och jag är kluven om jag ska ta med min systemkamera eller ej, eftersom rånrisken känns bra mycket större om man har en fet kamera runt halsen. Jag får se hur jag gör, jag vill absolut inte bli av med kameran, men trist om jag inte kan dokumentera något heller. Kanske får låna en lite mindre smidigare kamera av barmhärtig familjemedlem?!! Hoppas!

Mitt hår för någon vecka sedan, innan det knallorangea - strawberry blonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0