Visitkort!

Jag la precis en beställning på visitkort, jag designade och fixade text. Tänkte visa hur det blev eftersom leveransen jag valde tar 20 dagar. 250 visitkort borde räcka ett tag, och layouten sparades på servern så jag kan beställa fler om jag skulle vilja (eller om jag fixar en ny layout om ett tag).

Framsida:


Baksida:


Bilden på baksidan känner ni igen, den har jag tagit själv. Och framsidan är en sminkning på mej själv jag gjorde för ett bra tag sedan. Ett personligt visitkort, jag gillar det. Det jag stör mej på är mannen i bakgrunden på bilden av min kusin Jessica, men orka bry sej, hoppas ingen märker honom.

Kommentarer
Postat av: Tina

Skitsnyggt!

2009-07-29 @ 06:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0