Borde blogga oftare!

Så känner jag när jag bloggar med några dagars mellanrum och multibloggar i stället. Alltså bloggar flera inlägg åt gången i stället för något om dagen, men jag lär mej nog aldrig. Tråkigt för er som kikar in någon dag här o där o ser att inget nytt hänt, jag är ledsen för det, men jag har ett liv också...FAKTISKT ;P!

Jag har aldrig varit en tjej som reflekterat så mycket över nagellack och naglar i det hela stora, för jag är en nagelbitare. Men så hittade jag flera superbra nagelbloggar nu i veckan och jag fullkomligen DREGLAR över alla underbara nagellack och alla färger de kommer i. Jag ska definitivt börja blogga mer om naglar när jag shoppat massor av nagellack i N.Y.

I onsdags gjorde jag en lite mer otradtionionell ögonmake, jag byggde på den neutrala make:n jag visade i mitt förra inlägg. Jag använde mej av MAC-pigmentet "Copper Sparkle" för att markera globlinjen, jag suddade "Copper Sparkle" med EMITE Glossy Eyeshadow "Copa d'Oro" som är en guldskimrande lösskugga. För att markera globlinjen ytterligare så la jag MAC-skuggan "Espresso" (en matt chokladbrun skugga" precis i globlinjen. Mitt på ögonlocket la jag skuggan "Pink Ice" från brittiska E.L.F. och i inre ögonvrån och som highlighter använde jag "Pearl pick me up" concealer från everydayminerals.com som är en skimmrig ljust rosa "concealer" som egentligen ska användas för mörka ringa under ögonen, MEN den är för skimrig för det syftet så jag använder den som ögonskugga istället.


Alltså jag vet inte om ni är intresserade av att veta vad jag använder och så, men hojta gärna till om ni har idéer på hur jag kan bli bättre på att blogga så ni förstår hur jag menar och så :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0