Kass uppdatering!

Jag vet, skitkass uppdatering de senaste veckorna. Jag har helt enkelt inte kommit mej för att blogga. Det har varit så mycket med min lillasysters student, och sminkningar till det, jag har rensat en massa och fått upp lite annonser på Tradera. Jag har satsat lite mer på youtube på sistone och lagt upp lite vids där o så. Mest hårvideos, de verkar vara populära! Många som verkar gillar mitt NYA HÅR! Jag har ju gjort en drastisk förändring - jag är mörkhårig!!! Det var ett stort steg och ett ganska jobbigt beslut, men jag är helnöjd med "the outcome"!!!

Vi var ju på bröllop för ett par helger sen. Jag vet inte hur bruden o hennes familj ställer sej till att jag publicerar bilder här, så jag låter helt enkelt bli, men Johan var snygg i alla fall. Och jag matchade hår med linne!




Håret samma dag som jag färgade det mörkbrunt! Jag gillar denna frisyren, den lite mer städade med ändå tuffa pottan. Det blå var snyggare när det var så där "inbyggt" i resten av håret också.


MÖRKT! Och en snygg sotning med MAC-skuggan "well-plumed"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0