Catwalk!!

Idag på lektion hade vi "modevisningsmakeup", vilket visade sej bli en REJÄL utmaning. Jag tog mej vatten över huvudet kan man säga, men det blev tufft ändå till slut, även fast det inte var likt resultatet jag var ute efter. En länk till min inspiration (som jag verkligen tycker ni borde kolla in, skittufft sminkat): http://www.facebook.com/photo.php?pid=1003905&id=533306835



Kan ni ens fatta att det är samma tjej?! Helt sjukt vad omvandlad hon blev när ögonbrynen blev maskerade och hon fick ett nytt set bryn. Skittufft tycker jag! Hoppas verkligen ni orkar kolla länken för de modellerna för Dior var så SJUKT jävla läckra, dör lite! Jag ska testa att göra detta på mej själv någon dag, hoppas jag lyckas med den "mystiska looken" lite bättre då än idag. Därmed inte sagt att jag INTE är nöjd, för det är jag. Men jag vet inte om detta ser lite "Haute Coutour" ut som modellerna på Diors visning, haha. Är ju visserligen första gången jag ens testar + att jag är amatör. I'll get there.....eventually ;). PUSS!

Kommentarer
Postat av: linn holm

gudans du är duktigt!!

2009-03-03 @ 23:25:16
URL: http://linnholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ögonbrynen! Vilken skillnad. Skitsnyggt :)

2009-03-04 @ 23:15:10
Postat av: Emmi aka daisy fukkin chain ;)

Tja själv snyggo! Fan va ballt! Måste byta nummer så vi kan ses då :) Ja slottskogen är ju en ideé! eller så sätter man sig nära festival området, är det fint väder så är det rätt så nice :)



Btw, du börjar ju bli sinnessjukt duktig på make! Kollade in dessa bilder på din bdb :)

2009-03-05 @ 15:34:37
URL: http://daisychain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0