Favorit i repris!

Idag har jag kört på en sminkning som är rätt så snarlik en sminkning jag gjorde i somras, en djup plommonröd skugga upptill och en isblå nedtill, fast idag har jag bytt ut den plommonröda till magenta/cerise! Wilhelm sover och har gjort det i någon timme nu. Man blir sliten av att gå upp tidigt och härja, dessutom har två tänder trängt fram i underkäken, så han är säkert lite slö pga dem också.

Så, sminket:


Nu ska jag försöka pilla lite med bilder på min gravida kusin som jag fotade för några veckor sen. Vet inte om det finns några bilder som är värda att ha, men jag ska ta en titt i alla fall. Plåtningen var YTTERST spontan och den blev väl sådär. Jag är ingen hejare på att fota nu på sistone...suger rätt hårt att jag inte får till det. Jaja, stay tuned!

Kommentarer
Postat av: maria

vafan kan man inte svarar på kommentarer på ett bättre sätt än detta för?? jaja.

Jo jag känner ju inte nån som har gjort snitt mer än du.. Även om det var väldigt olik förlossnign så är det lite kul åh jämföra och så. Tyckte du inte att det var obehagligt att man "kände" allt?

2009-03-09 @ 12:21:56
URL: http://mammammia.blogg.se/
Postat av: Ika

Snyggkärring! :*

2009-03-09 @ 20:38:24
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Viola

Den rosa sotningen är verkligen underbar! Jag tycker verkligen om ditt smink overall. Duktiga du.

2009-03-18 @ 23:34:05
URL: http://killercolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0