MIRJAM!

GRATTIS DIN GAMLA KÄRRING...Eller ja, grattis om någon halvtimma i alla fall :P.

Idag hade jag min "äldsta" vän med på lektion, alltså en sån vän man haft längst! Vi har känt varandra sen vi var runt 5-6 år, och vi håller fortfarande kontakten och träffas (när hon varit hemma då, hon har varit ute o rest till o från fan skitlänge nu). Så det var väldigt kul att få fixa min lilla Mirram. Jag har blivit bjuden på tårta imorn, men jag BANTAR :'(. Jävla töntig jag är, jag är en sån som klagar själv på folk som "fuskbantar" och säger: "gå ut o spring istället!". Men nu har jag själv fallit dit, haha. Patetisk man är.

BIlder från idag då i alla fall. Mirjam har varit i Sydamerika i över  månader så hon är brun som en liten pepparkaka, typ så brun som man var när man var barn och håret var vitt av all sol. Härligt! Dagens tema var som känt scenmakeup - dans. Vad det blev för dans vet jag inte, men vi drog på lite extra med allt....mycket ögon, läppar OCH kinder!


Åh, GULLE vad det är skönt att ha dej hemma! Nu får du stanna ett tag Mirjam! PUSS och tack för idag!

SHIT, vilken egoboost den tjejen fick, inte DÅLIGT heller. Hahaha, skön!

Äh, jag vill äta saker och det enda jag kan tänka på är mat, och hur jävla mycket gött jag ska äta på fredag (eller om jag avbryter på torsdag när Johan kommer hem). MEN, nu blir det ingen mer cola eller godis annat än på lördagar. Men absolut ingen cola i alla fall. Onödig skit och vanebildande som stryk!

Stay tuned, imorn blir det inget smink för er tyvärr, för då har vi "hårstyling" på schemat. Men mitt face för dagen får ni kanske ändå. PUSS alla söta rara!

Kommentarer
Postat av: Hilma

mmm saschy! By the way - jag var med i viktväktarna en gång så jag fatter alldeles utmärkt ;p

2009-03-10 @ 18:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0