Trend, fortsättning!

Mjaa, har väl inte så mycket att tillägga sen förra inlägget, förutom att jag är nöjd med att det var Sara som gick med mej. Och FYFAN VAD JAG HATAR DEJ UNGE <3, jag vill ha hennes hår, buhu. Så jävla "edgy" och tuff brud, I like a LOT!

Trendigt smink dårå, fräsch sommrig lite "moist" hy, nakna ögon, kraftiga ögonbryn och rosiga kinder. Körde rätt neutrala läppar med mycket glans. Allt var väldigt mycket glans, men jag tycker det är snyggt! Jag satte min egen touch på de nakna ögonen, jag kan bara inte hålla mej utan måste kasta i lite färg!


O jag har fortfarande inget Photoshop, så vad ni ser i bild är vad jag åstadkommit all by myself! Ändrat inställningar i kameran o så förstås. Gillar psychobilly-frillen, vill haaaaa <3

Tack för idag zpejjzbejb, kul att du förmådde bli med! PUSS

Kommentarer
Postat av: sara

love yah bruden!

tack för att jag fick va mä <3

2009-03-04 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0