Varmt!

Jag har varit ute och klippt gräset för första gången i år, härligt! Jobbigt, för vi har en såndär manuell "handtralla" som man måste slita som ett djur med för att få gräset klippt, men det är skönt att få slita sej svettig ute i solen.

Wilhelm är jättehängig idag, han har fått sin första "dagissjuka" tror jag, snorig, hostig och allmänt sur hela tiden. Äter dåligt o dessutom har ju ena hörntanden kikat upp, så det gör väl säkert ont där också!

17 maj, norska nationaldagen, men även Tullans födelsedag. Vi ska dit en tur snart, får se hur länge Wille orkar. Kanske lite dumt att ta dit honom egentligen, men Johan vill helst inte missa boxningen o jag vill gå på kalaset, så vi får se hur det går.

Mitt smink idag:

Haha, lite lagomt sur bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0