Youtube!

Ah, det är så kul med youtube, men jag är SJUKT upprörd över att detta med IPRED-lagen leder till att alla musikvideos plockas bort från Youtube, och även videoklipp med musik som inte "godkänts av upphovsrättsinnehavaren" eller hur fan det nu brukar stå. JAG SÖRJER. Jävla USA som ska hålla på o mörda demokratin, de som står på o ser till så detta med fildelning blir olagligt! I HATE IT! Jag vill ladda hem massa skit juuuu, fan!

Jag gillar youtube ändå, och hoppas på att thepiratebay.org vinner fildelnings-målet i överklagan!

Kommentarer
Postat av: Linn

hej. En liten dubbeldate lät skoj :) hoppas du kan hålla max hemligheten då Han Inte vill att det ska komma it ifall det sårar henne. Hoppas allt är bra

2009-05-05 @ 21:06:18
URL: http://napmils.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske hon gör, jag skiter I vilket, börjar bli lagomt tröttsamt att vara hemlog och inte kunna göra saker tillsamans. Helgen blir bra, be din man ringa min.

2009-05-06 @ 17:15:04
Postat av: J

snygg blogg! kolla gärna in min!

2009-05-07 @ 20:44:37
URL: http://hennyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0