Ewa!

Idag har jag sminkat och fixat min klasskompis Ewa. Hon är en väldigt moderiktig tjej som jobbar på Vero Moda, så vi har pratat lite om att göra denna "shoot" ett tag nu, och nu blev det äntligen gjort. Hon fixade kläder, jag fixade hår och make, o så höll vi till hemma i Ewas sjukt fina stilrena lägenhet, en extern blixt hade varit toppen för min del, och även lite ljusboxar, men nu är jag amatör så jag fotade bara rakt av helt enkelt. Bilderna är inte perfekta, men man ser vilken stor förändring det blev på Ewa, som annars är en rätt diskret och stilren tjej, nu drog vi på REJÄLT alltså med ALLT! Jag gillar verkligen håret.....AFRO!!! Bilder ska ni (Ewa) såklart få se ;). Jag mailar bilderna till dej imorn Ewa!!!!

Först höll vi till i soffan och då blev det såhär!



Sen lekte vi med en kruka med "blad" i...det blev lite tokigt, men jag gillar det.


Gick till sängen o trixade lite, fick till den här fräna bilden som jag maxat kontrast och gjort svart-grå!


Samma bild som ovan, fast i färg och annan beskärning. FANTASTISKA ÖGON <3


Fler bilder kommer komma imorn, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0