Trög!

Det här med frekvent uppdatering funkar inget vidare för min del. Den senaste veckan har jag lagt ner mer tid på mitt hår o min outfit än på själva sminkdelen. Har mest kört neutrala ögon o mer framträdande läppar. Så jag har ett par "halvkropps"-bilder bara. Det är olika dagar, men håret o sminket har sett lika ut för det mesta!


Har en till fixad bild på Ida också. Vilka otroliga ögon den tjejen har, och HÅRET!!! Jag älskar håret!


Jag har fått reda på att slutplåtningen med klassen inte kommer bli förrän i början av NOVEMBER, och då ska vi även göra det praktiska provet...I STOCKHOLM. Fotografen har inte svarat eller hört av sej, så vi antar att det skitit sej med henne, så vi tar vårt pick och pack till hufvudstaden i stället. Blir nog trevligt att lära känna klassen lite närmre och får göra något utanför salongen vi har lektionerna på nu. En liten roadtrip med ett skönt gäng damer, blir nog nice som tusan!

Igår lekte jag lite med smink för första gången på skitlänge. Jag ville testa att sminka lite anime-liknande ögon, få en illusion av asiatiska ögon men ändå förstorade på något sätt. Såhär blev det i alla fall.


Det var det for now, i stort sett. Wille knasade sej häromdagen och åkte kana på sitt blöjpaket.


Jag har en liten film jag ska redigera och kasta upp på youtube också. Ska lära mej hur man bäddar in en video här i bloggen tänkte jag så ni kan få se galenskaperna jag hittar på!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0