Vampire/horror doll!

Idag har jag gjort någon skum sminkning som SKULLE kunna vara vampyr-liknande, men eftersom jag inte äger något mörkt och gothiskt i klädväg så fick jag bli någon slags skräck-docka?!!



Med tanke på outfiten så är väl vampyr ganska långt bort, men det var ändå min inspiration!
Sminket är väl lite för välgjort för att klassas som både vampyr och skräck, men man kan ju leva ut sin fantasi så sjukt mycket mer än jag gjort. Jag skulle ändå till dagis o hämta pojken...kanske inte är så bra att vara fullt vampyr-munderad då ;P.

OBS! Första bilden är rejält photoshopad, jag bär inte linser och har inte heller så isblå ögon naturligt!

Jag känner att jag vill göra något för mina besökare nu när Halloween och höst/vintermörkret smyger sej på, vad vill ni se/läsa? Jag är så himla dålig på att komma ihåg vilka produkter jag använt, och även om jag skriver upp allt vad jag använt så är det väldigt få som har dessa produkter eftersom det är ett väldigt litet, okänt sminkmärka jag arbetar med - EMITE! Men vill ni se en tutorial? Lite mer make-overs? Lite mer galet smink? Mer specialeffekter? Hjälp mej att förbättra min blogg!

PUSS alla söta rara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0