.....

Nu äntligen har jag något att blogga om. Jag har varit på sminkuppdrag i helgen som var. Det var en liten mindre fototräff i en studio vid Nöjesfabriken i Karlstad som jag var med och sminkade på. Det var tre modeller och lika många fotografer, men egentligen bara en som hade planerat att fota och det är henne jag fått bilder av, så jag slänger upp de jag fått hittills.



Modellerna är Louise, Sandra och Elina. Fotograf och retouch står Jessica Bergman för. Grymt samarbete från allas sida känner jag, jag är nöjd och ser fram emot resterande bilder. Det var förresten kul att se hur de verkligen jobbade med olika softbox:s och ljus för att få fram en önskad känsla i bilderna. Jag måste lära mej mer om ljus känner jag,  jag vill även lära mej mer om foto just för att jag tycker det är askul att plåta vänner som ni ju märker ;). Nåja, uppdaterar med gårdagens lektionssmink strax!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig! jag vill också vara så fint sminkat :(

2009-10-12 @ 22:10:24
URL: http://michaeladuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0