Make over!

När jag sminkade Mirja i veckan så ska ni veta att vi båda var spända på att se resultatet. Mirja är en modemedveten tjej som är så långt ifrån Goth man egentligen kan komma. Eftersom makeover:n var så lyckad och vi tyckte det var kul båda två, så tänkte jag skapa en kategori med namnet "makeover" här i bloggen. Vad tror ni om det? Jag ska alltså försöka sminka mina vänner i något totalt motsatt mot de är vana, jag tror det kan bli intressant, och nu när utbildningen snart är klar och jag inte har de 8 timmarna i veckan att öva på så måste jag göra något mer än bara "sminka normalt" för att utvecklas. Så ja, en ny kategori alltså! Jag tänkte visa förebild på Mirja också, bara för att :). Jag har pillat lite med bilden som jag BRUTALT snott ur Mirjas blogg.




Kommentarer
Postat av: Mirja

JAAA! Fan va najs! Jag lovar att det kommer gillas! Vem älskar inte makeovers liksom?! :)



Spännande!

2009-09-29 @ 01:10:04
URL: http://mirjamy.blogg.se/
Postat av: JessicA

Det tycker jag helt klart att du ska ha en kategori för "makeovers" =D



Kram

2009-09-29 @ 21:54:08
URL: http://jessica4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0