Snabblogg!

Jag har inte tid att sitta här just nu, men jag tänkte ändå bjuda på vad som gjorts på sminklektion denna veckan. Igår hade vi "specialeffekter - monster", och jag hade ingen modell så jag sminkade mej själv. Resultatet blev rätt coolt faktiskt. Vi jobbade med lera, wax och latex! Jag gjorde en slarvretouch på den bästa av bilderna som snälla fröken Pamela tog!


And off we go. Ska iväg o hälsa på min "syster" Elin. Tar med mej kameran ifall hon har något tufft på sej eller om hon vill fota mej :). PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SCARY! ;)



Men då kanske vi kan ta det en annan gång, känner mig rätt uppbokad i helgen.. :/



Hojta till lite innan bara! :)



2009-09-16 @ 18:29:42
Postat av: Mirja

Sitter gärna modell någon gång! Men jag jobbar ju helt olika skigt hela tiden så jag måste veta innan även här. :)



Kram!

2009-09-16 @ 18:30:30
URL: http://mirjamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0