Pirr!

Åh, idag såg jag en fjäril. Verkade lite bortkommen och lite väl liten för att vara en riktig vårfjäril. Den måste ha slagit sej till ro i en solvägg i höstas, för den lär ju ha vaknat aningen för tidigt för att det ska vara "nyttigt för den"? Blabla. Idag har varit en superfin dag här i Arvika. Och efter en tredagarsfylla (!) så mår jag trots allt VÄLDIGT bra. Jag känner att blodet spritter i ådrorna och vilken jäkla energi man får av solen och att det är ljust ända till kl 20! HÄRLIIIIGT! Några sista bilder på min "gamla" lugg som nu är bortblekt och helt blond. Första bilden är med min kattväska som Johan knöt sjukt mycket ballonger på till Wilhelms barnkalas:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0