.-.

Ooops! Råkat bli lite väl "allmänna" inlägg det senaste, men här kommer iaf ett sminkinlägg. Jag och lillasyster var ute förra fredagen på "hårdrock/tattoo"bar. Det var rätt lyckat faktiskt, förutom att jag stod nära en kille som fick en glasflaska i huvudet, så jag fick allt splitter på mej, men inga cuts som tur väl var!

Sminket såg ut såhär på lillasyster Emelie, jag som sminkat om ni trodde annat ;) :




Något faceshot på mej får ni inte för jag tog inga bra sminkbilder, utan bara äckligt-shabbiga-efter-fest-bilder:




Jag sminkade även en vän - Erika - men någon bild på henne tog jag aldrig, dum som jag är! En hellyckad kväll i alla fall! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0