Snö!

HerreGUD vad mycket snö vi fått den senaste veckan. I måndags natt var det snöstorm, i onsdags var det ännu lite mer snöstorm och igår snöade det väl några fler cm. Strömavbrott efter strömavbrott har det varit och förrförra veckan hade vi -31 grader! Jag brukar inte klaga och "hata" väder, men det är liksom lite befogat att hata vintern nu när vi fått så MYCKET vinter. Som de säger så ska ju sommaren bli fin om vintern är kall, så det hoppas jag på. Fast sommaren brukar bli lite väl varm ibland, brukar vara jobbigt att sova, men då ska jag tänka på de -31 vi haft och på metern snö som kom.

Jag och Wille var ute på en biltur då när det var som kallast, och jag tog några bilder och eftersom jag inte får tillbaka min dator från LG utan måste köpa en ny,och fortfarande använder Johans sjuka halvdöda dator så har jag inte Photoshop:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0