Testing.

Köpte ett SYOSS-spray på Ica här om dagen. Personligen tror jag det är ett fett jävla knep att försöka sälja produkter som "testats av frisörer världen över" eller vad det är, det är väl ingen skillnad på det och de andra kassa sprayerna i butiken..eller? Hur som helst sprayade jag hela håret med det och formade till någon slags mohawk, rock'n'roll-frippa. Tog bara webcambild. Mja, håret är fortfarande strävt och "hållbart" efter 1,5 dygn. Måste nog testa detta spray mer ingående på mer avancerade uppsättningar tror jag. För att främst se om det duger till baltjejerna jag ska fixa. Annars blir det KEUNE-inköp. De har ett wax/glansgegg på tub som är AWESOME! Finishen blir lite som Dust It om man bara tar lite klet i handflatan och drar det genom hårbotten. Måste nog inskaffas iaf!


FÖRRESTEN MÅSTE STUDENTER SOM VILL BLI SMINKADE AV MEJ BOKA MEJ NU I TID. SÄRSKILT KARLSTADTJEJERNA!!! Jag har plats för två studenter till i Arvika, är just nu bokad på en makeup och en hår+makeup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0