Frisyr!

Igårkväll blekte jag håret. Hade en utväxt på 4 cm som inte var vacker i bakhuvudet där håret är lite kortare. Halva hårstråna var typ guldigt blonda medan resten var askblonda....icke vackert! Så nu är det ju MYCKET bättre, blev ju såklart pippigult :'D, nice! En massa doser silvershampoo så kanske det gula går över. Dessutom upptäckte jag att jag kan ha frisyr, haha. Och i topparna i luggen är det en lila toning från Manic Panic, testade att ha i den i ett par minuter bara på silvershampoot, men det blev inget, så jag får ha i det lite längre för att få färg.

Idag:



Sminket:


Kommentarer
Postat av: amelia

fin smikning ! vad är det för blågrå skugga du har använt vid nedre fransraden? jättefin:)

2010-01-31 @ 20:25:22
Postat av: Jeanette

Det är två blå nyanser ur Too Faced "Lighted Box", finns att se hos eleven.se

2010-02-01 @ 21:36:28
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0