Peruk!

Har grejat massor med kollage på smink det senaste. Jag ska skriva ut en inspirationsfotobok tänkte jag, och då samlar jag på mej massa inspirationsbilder från google. Boken ska vara för privatbruk, kanske att jag visar någon sida när jag väl beställt boken...kommer dröja då det är rätt pricey att få en läderinbunden, och jag vill hinna sminka och fota lite mer innan jag skickar efter :).

Häromdagen bar jag detta:


Sminket:




Lips...mustaaasch!:


TIPS: En perfekt sminkning för blå/grå ögon - persiko-rosa-violetta toner!

Usch, min hud mår inte bra av att vi haft nära 30 minus. Det är "varmare" nu, vi har haft nära nollan i någon vecka, men innan det har det varit hemskt kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0